Recepční datového centra

V moderním datovém centru Faster.cz v Brně-Maloměřicích hledáme usměvavou kolegyni s příjemným vystupováním, která se stane součástí našeho pracovního týmu. Recepční je pro nás důležitá pozice, protože je první osobou, se kterou se naše návštěvy ale i naši zaměstnanci denně setkávají.

Vaše pracovní náplň:

  • administrativní činnost spojená s chodem recepce
  • uvádění návštěv, zákazníků a komunikace s kolegy
  • příjem a zpracování pošty
  • v případě potřeby telefonická a mailová komunikace se zákazníkem (příjem zákaznického požadavku a předání k řešení na příslušné oddělení)
  • tisk, scan, archivace dokumentů a výdej kancelářského vybavení
  • péče o kuchyňku (obsluha kávovaru, myčky, atd.)

Jak si Vás představujeme:

  • SŠ vzdělání a zájem o dlouhodobou spolupráci
  • kultivovaný psaný i mluvený projev
  • komunikativnost, svědomitost a týmovost
  • aktivní znalost práce s PC (kancelářský SW na uživatelské úrovni)
  • ochota učit se nové věci

Výhodou bude:

  • znalost anglického jazyka
  • orientace v oblasti IT

Co nabízíme my:

  • práci na HPP, pracovní doba Po-Pá 8:00-16:30
  • dobré platové podmínky
  • velmi přátelský kolektiv a příjemná atmosféra rodinné české firmy
  • důkladné vstupní zaškolení
  • možnost vzdělávání a kariérního růstu
  • moderní prostory a možnost parkování přímo před budovou
  • firemní benefity: stravenky v hodnotě 110 Kč, káva a nápoje na pracovišti, firemní výuka AJ, vstupenky na kulturní akce, firemní večírky a další

Nástup možný od 1.1.2020

Pokud rádi komunikujete s lidmi a myslíte si, že by Vás práce na naší recepci bavila, dejte nám o sobě vědět formou strukturovaného životopisu na a více už si můžeme říct na osobní schůzce.

Těšíme se na Vás.