Servisní balíčky k ústřednám

Servisní balíček S3

Servisní balíček S3

  • přijetí požadavku do fronty prostřednictvím dohledového centra 24/7
  • prvotní reakce na požadavek 1h
  • 3 hodiny vzdálené správy technikem
  • 2 hodiny práce technika u zákazníka
  • garance výjezdu technika nejpozději následující pracovní den
  • prodloužená záruka 5 let na fyzickou ústřednu (všechny typy)
  • kompletní správa vč. změn v konfiguraci, přidání klapek, či úprav v dialplanu
Servisní balíček S2

Servisní balíček S2

  • přijetí požadavku do fronty prostřednictvím dohledového centra 24/7
  • prvotní reakce na požadavek 6h od jeho přijetí
  • 2 hodiny vzdálené správy technikem
  • 1 hodina práce technika u zákazníka
  • garance výjezdu technika 2 pracovní dny
  • prodloužená záruka 5 let na fyzickou ústřednu do velikosti max. IPBX-F100
  • kompletní správa vč. změn v konfiguraci, přidání klapek, či úprav v dialplanu
Servisní balíček S1

Servisní balíček S1

  • přijetí požadavku do fronty prostřednictvím dohledového centra 24/7
  • prvotní reakce na požadavek nejpozději následující pracovní den po přijetí do systému
  • 1 hodina vzdálené správy technikem
  • garance výjezdu technika 3 pracovní dny
  • prodloužená záruka 5 let na fyzickou ústřednu do velikosti max. IPBX-F50
  • pouze analýza a řešení poruch (změny v konfiguraci a nové funkce dle standardního Ceníku servisních prací)
Servisní balíček S0

Servisní balíček S0

  • základní množina služeb podpory automaticky ke všem produktům zdarma
  • přijetí požadavku do fronty prostřednictvím dohledového centra 24/7
  • prvotní reakce na požadavek zpravidla nejdříve 2 pracovní dny od přijetí do systému
  • pouze analýza a řešení poruch (změny v konfiguraci a nové funkce dle standardního Ceníku servisních prací)
© 2024 Faster.cz
vytvořila