Máte již založený požadavek a chcete zkontrolovat jeho stav.
Chcete doplnit informace k vašemu dotazu – pošlete e-mail na servis@faster.cz.
V často kladených dotazech jste nenašli odpověď – volejte + 420 533 433 000 nebo +420 516 116 000.
Pro rychlejší a efektivnější komunikaci s týmem dohledového centra si připravte své číslo smlouvy nebo jiný jednoznačný identifikátor služby.
Název | Kompetence | Odkaz |
---|---|---|
DOHLED | Dohledové centrum (zadání, řešení a stav požadavku, kontakt na SOC) | https://dohled.faster.cz/ |
WEBMAIL | Firemní e-mail (pošta v prohlížeči, odpověď v nepřítomnosti, nastavení filtrování zpráv) | https://webmail.faster.cz/ |
ViPBX | Administrace virtuální ústředny | https://vipbx.faster.cz/asteriskadmin/root/ |
PORTÁL | Zákaznický portál (správa služeb, faktury ke stažení, on-line přehledy měření) | https://portal.faster.cz/ |
DOKUMENTACE | Zákaznická dokumentace (API, Web Hosting) | https://dokumentace.portal.faster.cz/ |
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy k problémům, související s kompatibilitou různého software, používaného uživateli pro užívání či správu služeb v Datovém centru (DC). Následující informace mohou řešení Vašich požadavků výrazně zjednodušit a urychlit, a to i v případě kontaktování dohledového centra.
Nevíte-li, z jaké IP adresy užíváte služby DC, můžete si tuto informaci jednoduše zjistit.
Změřte si svoji reálnou rychlost na Vašem internetovém připojení.
Postupujte dle přiloženého návodu.
Používáme klienta TeamViewer (Windows, Linux, Mac) – stačí stáhnout tento bezinstalační balík.
Postupujte dle přiloženého návodu.
Ke správnému zalicencování databázového serveru od Microsoftu pomůže tento dokument.
Seznam, zveřejněný dle §73 odst. 7 zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích naleznete ZDE.
Pravidla pro umisťování hardware do zákaznických racků v Datovém centru naleznete ZDE.