PBX ústředna pro call centra s šifrováním

01. 10. 2024
|
1 min. čtení
|
Aktuálně

Od roku 2020, kdy jsme vyměnili vlastní ústřednové řešení za Yeastar-S, ušel dodavatel dlouhou cestu. Dnes nabízí P-Series, které prochází neustálým vývojem a přizpůsobuje se potřebám dnešní doby.

Mezi hlavní přednosti patří operátorský panel, který umožňuje manažerům:

  • monitorovat stav hovorů v reálném čase
  • měnit statusy agentů
  • spravovat hovory přímo z webového rozhraní

Queue panel navíc poskytuje podrobný přehled o frontách a agentech, včetně možnosti jejich přihlašování a odhlašování. Další výhodou je Wallboard s přehlednými statistikami hovorů.

P Series také nabízí integrace s nástroji jako Microsoft Teams, SMS a WhatsApp.

Díky pokročilým rolím a oprávněním je možné přidělit jednotlivým uživatelům specifické funkce v rámci call centra. Zákazníci mají k dispozici bohaté reporty hovorů a API pro propojení s aplikacemi třetích stran. Linkus klient v P Series je navíc rozšířen o plnou funkcionalitu pro mobilní, desktopové a webové rozhraní.

Pro konzultaci se obraťte na naše obchodní oddělení obchod@faster.cz, +420 533 433 333

© 2024 Faster.cz
vytvořila